Обмін та повернення

Терміни повернення та обміну:
Інтернет-магазин “ АгроСвіт” здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

https://dp.dpss.gov.ua/news/osnovni-pravila-shchodo-obminu-tovaru-ta-povernennya-groshej

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

 

Товари належної якості:
До товарів належної якості відносяться всі товари, які не були в користуванні, а також збережені їх початковий товарний вигляд, споживчі властивості, оригінальна упаковка.
 

Хочете повернути товар? Що робити?
Для того, щоб узгодити повернення товару, вам потрібно:
1. Написати на наш телеграм  @agrosvit1, або в інстаграм @agrosvit1  описати причину, чому ви хочете повернути товар, та додати фото чи відео товару, а також залишити контактні дані, за якими ми можемо з вами зв'язатися для уточнення деталей повернення.

Повернення товару здійснюється за даними, вказаними в товарно-транспортному накладному при отриманні відправки або за адресою: м.Заліщики , Тернопільська обл., "Нова Пошта" №1 на ім'я Дребіт Назар Ярославович , номер телефону +38 (077) 280-77-77.
Хто оплачує вартість доставки при поверненні товару?
В цьому випадку, при поверненні товару надійної якості, ми не компенсуємо витрати, пов'язані з вартістю послуг по доставці товару, а саме: забір відправки кур'єром чи перевезення транспортною компанією в інше місто відповідно до товарно-транспортної накладної. У разі відмови від товару надійної якості вартість послуг по доставці оплачується покупцем.

Коли повернуться кошти?
Після отримання та огляду товару нашими працівниками, протягом 3 робочих днів кошти будуть повернені за реквізитами, за якими проводилася оплата. Отримання відправлених вами відправок на повернення нашими працівниками здійснюється щодня з понеділка по п'ятницю.
 

Хочете обміняти товар? Що робити?
Для того, щоб узгодити обмін товару, вам потрібно:
1. Написати на наш телеграм @agrosvit1, або в інстаграм @agrosvit1 описати причину, чому ви хочете повернути товар, та додати фото чи відео товару, а також залишити контактні дані, за якими ми можемо з вами зв'язатися для уточнення деталей повернення.

Повернення товару для обміну здійснюється за даними, вказаними в товарно-транспортному накладному при отриманні відправки або за адресою:  м.Заліщики , Тернопільська обл., "Нова Пошта" №1 на ім'я Дребіт Назар Ярославович , номер телефону +38 (077) 280-77-77.

Хто оплачує вартість доставки за пересилку товару на обмін?
В цьому випадку, при обміні товару надійної якості, ми не компенсуємо витрати, пов'язані з вартістю послуг по доставці товару, а саме: забір відправки кур'єром чи перевезення транспортною компанією в інше місто відповідно до товарно-транспортної накладної. У разі відмови від товару надійної якості вартість послуг по доставці оплачується Покупцем.
 

Коли відправляти товар на обмін?
Після отримання нашими працівниками та огляду товару, який вам не підійшов, протягом 1-3 робочих днів буде відправлено інший обраний вами товар. Отримання відправлених вами відправок на обмін нашими працівниками здійснюється щодня з понеділка по п'ятницю.
 

Що робити, якщо під час огляду товару при отриманні вами було виявлено пошкодження чи брак?
Якщо під час отримання відправки в відділенні пошти ви виявили брак товару, вам необхідно:
1. Скласти Акт браку товару в присутності працівника транспортної компанії та повідомити нам номер цього Акта та кількість пошкодженого товару, написавши на наш телеграм @flowerfoodua, або в інстаграм @flowerfood.ua або зателефонувавши за номером, вказаним в розділі "Контактна інформація": +38 (096) 720-19-11.
Повернення чи обмін бракованого чи пошкодженого товару здійснюється на вказані дані в товарно-транспортній накладній при отриманні відправки або за адресою: м.Київ, Київська обл., "Нова Пошта" №67 на ім'я Женщина Виктория, номер телефону +38 (096) 978-80-78.

Хто платить за повернення/обмін бракованого товару?
У випадку виявлення браку товару під час огляду в відділенні пошти, вартість доставки в обидві сторони оплачується Нами.
 

Коли повернуться кошти чи відправлять товар на обмін?
Після отримання та огляду товару нашими працівниками, протягом 3 робочих днів кошти будуть повернені за реквізитами, за якими проводилася оплата, або буде відправлений інший товар на заміну. Отримання відправлених вами відправок на повернення нашими працівниками здійснюється щодня з понеділка по п'ятницю.

У яких випадках обмін чи повернення товару неможливий?
1. Якщо з моменту отримання вами замовлення минуло більше 14 днів.
2. Якщо був пошкоджений початковий товарний вигляд товару, споживчі властивості, оригінальна упаковка.